FAQ

Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania odnośnie Fotobudki, spraw technicznych oraz ogranizacyjnych:

Co to jest technologia Green Screen?

Technologia Green Screen to nic innego jak specjalne zielone tło, dzięki któremu oprogramowanie zainstalowane w Fotobudce  może zastąpić zielony kolor dowolnym zdjęciem lub grafiką. Daje to nieograniczone możliwości wyboru tła.

Zdjęcie na plaży, w górach, na śniegu, a może na księżycu? Dzięki technologii Green Screen jest to możliwe i tylko od was zależy jakie będzie tło.

Czy design Fotobudki może zostać dostosowany do designu mojej firmy?

Oczywiście! W ofercie dla firm oferujemy indywidualny branding Fotobudki, personalizowane tła oraz indywidualne gadżety. Po szczegóły prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Czy goście mogą dostać więcej kopi zdjęć?

Standardowo Fotobudka drukuje po każdej sesji jedno zdjęcie w formacie 10x15cm lub dwa w formacie 5x15cm, ale jest to kwestia do indywidualnego ustalenia.
– możemy każdorazowo drukować dwa razy więcej zdjęć,
– możemy tak przygotować interfejs Fotobudki aby goście sami określali liczbę drukowanych zdjęć

Czy możemy dodać do naszych zdjęć własne teksty, obrazki?

Oczywiście!  Układ zdjęć, ramki/grafika, teksty są ustalane wspólnie przed każdą imprezą.

Czy można otrzymać wszystkie zdjęcia po skończonej imprezie?

Oczywiście! Po każdej skończonej imprezie wszystkie zdjęcia w wysokiej rozdzielczości są zgrywane na miejscu na pendrive’a i przekazywane organizatorowi imprezy. Dodatkowo po każdej imprezie, następnego dnia, zdjęcia są wrzucane do prywatnej galerii zdjęć dostępnej na naszej stronie internetowej. Dostęp do galerii będzie wymagał podania indywidualnego hasła. Adres URL oraz hasło dostępu zostanie przekazane organizatorowi imprezy. To czy podzieli się nim ze swoimi gośćmi zależy tylko i wyłącznie od niego.

Czy muszę wpłacić jakąś zaliczkę po dokonaniu rezerwacji?

Wszystko zależy od rodzaju imprezy, wielkości oraz terminu. Generalnie jeśli zostanie podpisana umowa, zaliczka nie jest potrzebna. W przypadku gdy nie uda nam się podpisać umowy (z jakiegoś powodu) będziemy wymagali zaliczki, której wysokość wspólnie uzgodnimy.

Czy niska cenna jaką Państwo oferujecie nie oznacza niskiej jakości zdjęć?

Absolutnie nie! Nasza Fotobudka posiada najnowocześniejszy sprzęt fotograficzny. Wystarczy wspomnieć o lustrzance cyfrowej Canon EOS 760D – model znacznie nowszy i bardziej zaawansowany aniżeli stosuje konkurencja. Dodatkowo Fotobudka jest wyposażona w pierścieniową lampę LED o maksymalnym strumieniu świetlnym 4500lm – co można porównać do 2 klasycznych żarówek 150W.

Niska cena jaka widnieje na naszej stronie internetowej jest po prostu ceną promocyjną – ale jak to bywa z promocjami kiedyś się kończą. Tak więc zapraszamy do rezerwacji. Po dokonaniu rezerwacji cena nie ulegnie zmianie nawet jeśli Państwa impreza jest dopiero za rok.

Czy otrzymam jakiś rachunek/dowód sprzedaży?

Oczywiście! Jesteśmy legalną i zarejestrowana firmą. Po każdej imprezie wystawiamy rachunek/fakturę.

Czy podpisujemy jakąś umowę?

Jeśli wpłacą Państwo zaliczkę, podpisanie umowy nie jest wymagane, ale jak najbardziej możliwe. Po podpisaniu umowy nie wymagamy zaliczki. Wszystko też zależy od rodzaju imprezy, wielkości oraz terminu.

Czy potrzebne jest jakieś szczególne oświetlenie, aby zdjęcia wyszły dobrze?

Nie! Nasza Fotobudka posiada własne oświetlenie o maksymalnym strumieniu świetlnym 4500lm – co można porównać do 2 klasycznych żarówek 150W. Tak więc nawet egipskie ciemności nie są nam straszne.

Czy są jakieś przerwy w trakcie pracy Fotobudki?

Przerwy występują bardzo rzadko i na ogół sprowadzają się do wymiany papieru lub tonera w drukarce co trwa dosłownie chwilkę.  Jeśli wystąpi inny poważniejszy problem, nasz wyspecjalizowany asystent szybko sobie z nim poradzi. Czas potrzebny na wymianę lub naprawę nie jest wliczany do czasu wynajmu tak więc bez obaw, wszyscy zdążą sobie zrobić fotkę.

Do jakich miejscowości dojeżdżacie?

Bochnia, Brzesko, Dębica, Dobczyce, Kolbuszowa, Kraków, Limanowa, Luborzyca, Mielec, Myślenice, Niepołomice, Olkusz, Pilzno, Pstrągowa, Ropczyce, Rzeszów, Sędziszów Małopolski, Skawina, Strzyżów, Tarnów, Wadowice, Wieliczka, Zabierzów – to tylko niektóre z miejscowości znajdujące się w pobliżu naszych biur.

Standardowo działamy na terenie całego województwa małopolskiego i podkarpackiego. Ale w razie potrzeby dojedziemy również dalej.

Ile będziemy mieć czasu na zmianę gadżetów pomiędzy zdjęciami w jednej serii?

Standardowo czas pomiędzy zdjęciami w jednej serii to jest około 20 sekund. Czyli tyle czasu mają goście na ew. zmianę gadżetów na potrzeby kolejnego ujęcia. Czas pomiędzy ujęciami może być dowolnie skonfigurowany – to jest parametr, który każdorazowo ustalamy przed imprezą.

Ile czasu zajmuje montaż Fotobudki?

Zmontowanie Fotobudki, rozłożenie tła i gadżetów to standardowo około 30 – 45 min. Ale za każdym razem przyjeżdżamy na imprezę z dużo większym wyprzedzeniem na wypadek gdyby pojawiły się jakieś nieprzewidziane problemy, a wszystko po to aby zabawa z Fotobudką rozpoczęła się punktualnie o wyznaczonej przez Państwa godzinie.

Ile możemy zrobić zdjęć na naszej imprezie?

Tyle ile tylko Wam się uda zrobić. Nie ma tutaj żadnego ograniczenia. Ogranicza was tylko czas wynajmu Fotobudki, a w razie potrzeby i ten może zostać wydłużony o kolejną godzinę.

Ile trwa wydruk pojedynczego zdjęcia?

Pojedyncze zdjęcie jest drukowane i gotowe do odbioru w niecałe 15 sekund. Podczas drukowania zdjęcia kolejni goście mogą pstrykać swoje ujęcia.

Jaka jest jakość drukowanych przez was zdjęć?

Wydruki z naszej Fotobudki mają jakość porównywalną do większości Foto Lab’ów.

Używane do wydruków materiały eksploatacyjne cechują się trwałymi kolorami i są odporne na działanie światła.

Jakie są wymagania techniczne i ile miejsca zajmuje Fotobudka?

Do rozłożenia Fotobudki, tła oraz gadżetów potrzebujemy około 2.5m x 3m wolnej przestrzeni. Jeśli chodzi o wymagania techniczne to potrzebujemy jedynie dostępu do zwykłego gniazdka 230V. Dodatkowo w przypadku chęci skorzystania z opcji publikacji zdjęć do portali społecznościowych potrzebujemy również dostęp do sieci WiFi. Dostęp do Internetu (po uzgodnieniu) możemy również zorganizować we własnym zakresie, ale potrzebujemy wtedy minimum zasięgu sieci 3G. W przypadku imprez plenerowych konieczne jest zapewnienie zadaszenia Fotobudki na wypadek deszczu.

Jakiej wielkości są wywoływane zdjęcia?

Zdjęcia mogą być wywoływane w jednym z dwóch formatów: 10x15cm (format pocztówki) lub 5x15cm (paski zdjęć). Format zdjęcia jest ustalany wspólnie przed imprezą.

Kiedy zostaną wydrukowane moje zdjęcia?

Zdjęcia są drukowane natychmiast po skończonej serii. Wydruk pojedynczego zdjęcia (10x15cm lub 2’ch 5x15cm) trwa około 15 sekund.

Kto obsługuje Fotobudkę?

Obsługa Fotobudki jest bardzo prosta i intuicyjna, więc śmiało można powiedzieć, że jest ona obsługiwana przez wszystkich gości imprezy. W razie pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości nasz asystent zawsze będzie czuwa w pobliżu, gotowy służyć pomocą.

Na jakim tle robione są zdjęcia?

W swojej ofercie posiadamy kilka teł fotograficznych do wyboru (szczegóły w dziale Personalizacja zdjęć – Tła). W razie potrzeby możemy zamówić inne – wystarczy, że się z nami skontaktujesz i ustalimy szczegóły.

Nasza Fotobudka obsługuje również technologię Green Screen dzięki czemu do zrobionych zdjęć możemy wstawić dowolne tło jakie tylko sobie wymarzycie.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania lub masz jakieś dodatkowe, napisz do nas. Z niecierpliwością czekamy, być może Twoje pytania staną się kiedyś częścią tej strony.